Skip to content
Stołówka szkolna
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej
w Szkole Podstawowej nr 15 im. Komisji Edukacji w Grudziądzu
I. Postanowienia ogólne
- Stołówka szkolna jest miejscem spożywania posiłków przygotowywanych przez pracowników
kuchni szkolnej dla uczniów i pracowników szkoły. - Cena jednego obiadu ustalana jest przez Dyrektora Szkoły, księgową i intendenta szkoły w
porozumieniu z Organem Prowadzącym. - Opłatę za posiłek w stołówce szkolnej ustala się w wysokości kosztów produktów /tzw. wsad do
kotła/ dla ucznia, dla pracowników o dodatkowy koszt utrzymania stołówki. - Posiłki wydawane są w godzinach od 11:30 – 11:45 oraz 12:30 – 12:45 według „Harmonogramu
wydawania obiadów” umieszczonego na tablicy informacyjnej. - Aktualny dekadowy jadłospis umieszczany jest na tablicy informacyjnej oraz na stronie
internetowej szkoły
II. Uprawnienia do korzystania ze stołówki
- Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są: -uczniowie wnoszący opłaty
- indywidualne na podstawie „Deklaracji korzystania ucznia z obiadów w roku szkolnym …” złożonego
- przez rodziców lub opiekunów prawnych dziecka w świetlicy a szkoły, -uczniowie, których dożywianie
- finansuje GOPS , MOPR lub PCK na podstawie wydanych decyzji, – wniosków – nauczyciele szkoły
- wnoszący opłaty indywidualne.
- Obiady wydawane są tylko na podstawie ważnej „Karty obiadowej”.
- Podczas wydawania obiadów na stołówce mogą przebywać tylko osoby spożywające posiłek.
III. Niewykorzystane obiady
- Nieobecność losową ucznia trwającą dłużej niż dwa dni rodzic lub opiekun zobowiązany jest zgłosić w pierwszym dniu nieobecności dziecka do godz. 10.00 u intendentki szkoły pod numerem telefonu 56 46 274 08 Uwaga!!! Pierwsze dwa dni nieobecności nie podlegają odliczeniu!!! Uzasadnienie: zmiany są spowodowane koniecznością wcześniejszego planowania jadłospisu i zamawiania konkretnej ilości składników do sporządzania posiłków. ( w razie nieobecności dziecka w szkole rodzic lub opiekun może odebrać obiad w kuchni – ten fakt również należy zgłosić – należy mieć czyste pojemniki na posiłki).
- Posiłki, które nie zostały spożyte przez dzieci z powodu ich nieobecności w szkole i nie zostały odebrane przez ich rodziców/opiekunów w danym dniu są wydawane dzieciom w formie tzw. „dokładek”.
- Nie będą odliczane nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po wyznaczanym terminie.
- W przypadku spełnienia warunków suma uiszczonych opłat za niewykorzystane posiłki pomniejsza należną opłatę za posiłki w następnym miesiącu. (wszelkie zwroty pieniężne będą możliwe tylko wtedy, jeżeli posiłki nie będą spożywane w kolejnym miesiącu)
IV. Wnoszenie opłat za posiłki
V. Zasady zachowania w stołówce
VI. Postanowienia końcowe